Publisert 18.11.2024
Illustrasjonsfoto: iStock
Jeg er meget overrasket hvis dette er vanlig praksis i Trondheim Eiendom bolig. En leietaker har 8.november tatt kontakt med Trondheim eiendom bolig og fikk følgende svar:
«Takk for at du tar kontakt med oss i boligadministrasjonen!
Din henvendelse vil bli behandlet av en av våre saksbehandlere, og du vil motta et svar innen tre uker i henhold til bestemmelser i forvaltningsloven.
Du kan også se om du finner svar på din henvendelse på vår hjemmeside eller i din leiekontrakt dersom du leier kommunal bolig»
Dette er en automatisk melding. Dersom du svarer på denne e-posten, vil du ikke få et svar.»
Her må det være noen som har sovet i timen.
3 uker besvaringsfrist kan vel ikke være i henhold til bestemmelser i forvaltningsloven eller har Trondheim Eiendom egne frister etter at Trondheim kommune har gått over til parlamentarisme.
Svein Otto Nilsen
Bystyrerepresentant for pensjonistpartiet