Bergen. Publisert 31.3.2017
Av Terje Haugom, samfunnsdebattant
Foto: Wikipedia
Den reklamekonsulenten som fikk ledelsen i REMA 1000 til å bruke «Æ» som nytt reklame-stunt, har virkelig gjort den populære matvarekjeden en bjørnetjeneste! Et innarbeidet firma som REMA 1000 skyter seg selv i foten – i tillegg -, når de så kutter ut kjente merkevarer, deriblant Hansa’s populære øl-utvalg. DET gjorde mange kunder forbanna, som REMA 1000 ser resultatet av nå! Kundeflukten svir godt i «RÆMA 1000» sitt regnskap!
Det å lede en så bra matvarekjede krever både dømmekraft og et minimum av intelligens – til enhver tid. I dette tilfellet har ledelsen vært i svime og på bærtur! Dette blir meget vanskelig å rette opp igjen! Kundene har allerede siktet seg inn på KIWI og COOP XTRA, – hvor offiserene på broen styrer skuta med stø hånd. Vi kunder får bare håpe at disse sistnevnte ikke lar seg friste til å finne på slikt tull, eller syke «apper»!